TOGG alımını değerlendiren Ömer Zahit Kuvvet: “Bu kadar paramız varsa arazi satışı olmamalı”

Yeniden Refah Partisi Beykoz İlçe Başkanı Ömer Zahit Kuvvet, Beykoz Belediyesi’nin 35 adet TOGG satın aldığı yönündeki açıklamaya ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Yerli ve milli araç TOGG’un belediye bünyesine kazandırılmasını olumlu bulduklarını belirten Kuvvet, belediyenin mali durumu ve arazi satışları konusunu gündeme getirerek yeni araçların makam hizmetlerinde kullanılmasını beklediklerini ifade etti.

Haz 23, 2026 - 13:30
 0  2
TOGG alımını değerlendiren Ömer Zahit Kuvvet: “Bu kadar paramız varsa arazi satışı olmamalı”

Yeniden Refah Partisi Beykoz İlçe Başkanı Ömer Zahit Kuvvet, Beykoz Belediyesi’nin 35 adet TOGG satın aldığına ilişkin kamuoyuna yansıyan bilgiler hakkında açıklamalarda bulundu.

Kuvvet, yerli ve milli otomobil TOGG’un belediye envanterine dahil edilmesini desteklediklerini belirterek, “Tabii, yerli ve milli aracımız TOGG'u belediyeye kazandırmasından dolayı teşekkür ederiz.” dedi.

“Bütçe yetersizliğinden arazi satışları yapılıyordu”

Beykoz Belediyesi’nin geçmiş dönemde bütçe yetersizliği nedeniyle taşınmaz satışlarıyla gündeme geldiğini savunan Ömer Zahit Kuvvet, “Ama şöyle de bir soru sormadan da edemeyeceğim; yani emlakçıya dönmüş bir Beykoz Belediyesi vardı, her yerde arazi satılıyordu bütçe yetersizliğinden.” ifadelerini kullandı.

“Bundan sonra arazi satışı yapılmamasını bekliyoruz”

35 adet TOGG alımının belediyenin mali imkanları açısından da değerlendirilmesi gerektiğini dile getiren Kuvvet, “O zaman şöyle sevinmemiz lazım herhalde büyük ihtimalle, TOGG'lar alındığına göre 35 tane, bu kadar paramız varsa bundan sonra Beykoz'un hiçbir arazisi satılmayacak diye düşünüyoruz.” açıklamasında bulundu.

“Makam aracı olarak kullanıldığını görmek istiyoruz”

Araçların kullanım şekline ilişkin beklentilerini de paylaşan Kuvvet, “Ve belediye başkan vekili ve başkan yardımcılarının bunu makam aracı olarak kullanırken de görmek istiyoruz. Belediye başkan vekilimiz sosyal medya şovlarını iyi yapıyor, o şovlarda TOGG'u makam arabası olarak görmek istiyoruz. Beykoz'umuza hayırlı olsun.” dedi.


Kaynak: Beykozun Sesi

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenmiyorum Beğenmiyorum 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Öfkeli Öfkeli 0
Üzgün Üzgün 0
Vay Vay 0