MHP Beykoz Teşkilatında Hayırlı Olsun Ziyaretleri Birlik ve Beraberlik Mesajlarıyla Sürdü
Beykoz’da gerçekleştirilen hayırlı olsun ziyaretlerinde MHP’nin geçmiş dönem ve mevcut yöneticileri ile sivil toplum temsilcileri bir araya geldi. Ziyaretlerde teşkilat çalışmaları, Beykoz’un geleceği ve ilçeye yönelik hizmetler ele alınırken, birlik, beraberlik ve dava arkadaşlığı vurgusu öne çıktı.
Beykoz’da gerçekleştirilen hayırlı olsun ziyaretleri kapsamında Milliyetçi Hareket Partisi’nin geçmiş dönem ve mevcut yöneticileri ile sivil toplum kuruluşu temsilcileri bir araya geldi. Samimi atmosferde gerçekleşen buluşmalarda teşkilat çalışmaları, Beykoz’un geleceği ve ilçeye yönelik hizmetler üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.
Geçmiş Dönem Yöneticilerinden Ziyaret
Program kapsamında geçmiş dönem MHP Beykoz İlçe Başkanı Emre Çömlekçi hayırlı olsun dileklerini iletmek üzere ziyarette bulundu. Görüşmede yıllara dayanan dostluk ve dava arkadaşlığının önemine vurgu yapılırken, teşkilat kültürü ve ahde vefa anlayışının önemine dikkat çekildi.
Geçmiş dönem MHP Beykoz İlçe Sekreteri Enes Gökdağ da gerçekleştirdiği ziyarette teşkilat çalışmalarına ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Görüşmede birlik ve beraberlik ruhunun korunmasının önem taşıdığı ifade edilirken, dava arkadaşlığının güçlenerek sürdürülmesi temennisinde bulunuldu.
Teşkilat Mensuplarından Destek Mesajları
MHP Beykoz İlçe Başkan Vekili Tolga Keşkin’in gerçekleştirdiği ziyarette teşkilatın geleceğine yönelik fikir alışverişi yapıldı. Görüşmede Beykoz’da yürütülen çalışmalar ve önümüzdeki döneme ilişkin hedefler ele alındı.
MHP Beykoz İlçe Başkan Yardımcıları Hüseyin Ketenci ve Burhan Kırışman da ayrı ayrı gerçekleştirdikleri ziyaretlerde hayırlı olsun dileklerini iletti. Görüşmelerde teşkilat mensuplarının birlik içerisinde hareket etmesinin önemine vurgu yapılırken, Beykoz’da yürütülecek çalışmalar konusunda değerlendirmelerde bulunuldu.
MHP Beykoz İlçe Muhasibi Bünyamin Akgün de ziyarette bulunarak iyi dileklerini paylaştı. Görüşmede teşkilat içerisindeki dayanışma ve kardeşlik bağlarının güçlendirilmesinin önemine dikkat çekilirken, ortak hedefler doğrultusunda çalışmaların sürdürüleceği ifade edildi.
Sivil Toplum Temsilcilerinden Destek Ziyareti
Beykoz Pazarcılar Derneği Başkanı Serhat Ismık da hayırlı olsun ziyaretinde bulunarak iyi dileklerini iletti. Görüşmede ilçedeki esnaf ve pazarcı camiasının talep ve beklentileri ele alınırken, Beykoz’un sosyal ve ekonomik hayatına katkı sunan sivil toplum kuruluşlarının önemi değerlendirildi.
Katılımcılar, ilçenin gelişimine katkı sağlayacak çalışmalar konusunda görüş alışverişinde bulunurken, karşılıklı iş birliği ve iletişimin sürdürülmesinin önem taşıdığını belirtti.
Ortak Vurgu Birlik ve Dayanışma Oldu
Gerçekleştirilen ziyaretlerde ortak vurgu birlik, beraberlik, kardeşlik ve Beykoz’a hizmet anlayışı oldu. Katılımcılar, güçlü teşkilat yapısı ve dayanışma ruhuyla çalışmalarını sürdüreceklerini ifade ederken, ziyaretlerin dostluk bağlarını daha da güçlendirdiğini kaydetti.
Kaynak: Beykozun Sesi
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenmiyorum
0
Aşk
0
Komik
0
Öfkeli
0
Üzgün
0
Vay
0