Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş: "Seçimden önce tamamlamayı hedefliyoruz"

Temelinin atılmasının ardından bir yılı geride bırakan Dikimevi–Natoyolu Raylı Sistem Uzatma Hattı'nda çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş ile Mamak Belediye Başkanı Veli Gündüz Şahin, şantiyede incelemelerde bulunarak son durumu değerlendirdi. Yetkililer, projenin planlanan takvimin önünde ilerlediğini belirtirken, hattın tamamlanmasıyla Mamak'ın Ankara'nın raylı ulaşım ağına doğrudan bağlanması hedefleniyor.

Haz 26, 2026 - 18:39
 0  1
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş: "Seçimden önce tamamlamayı hedefliyoruz"

Mamak Belediye Başkanı Veli Gündüz Şahin, yapımı devam eden Dikimevi–Natoyolu Raylı Sistem Uzatma Hattı (Mamak Metrosu) şantiyesinde incelemelerde bulundu. İnceleme programına Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş da katıldı. Heyet, Ankara Büyükşehir Belediyesi Etüt ve Projeler Dairesi Başkanlığı Raylı Sistemler Şube Müdürlüğü'nde gerçekleştirilen sunumun ardından şantiye sahasında yürütülen çalışmaları yerinde takip etti.

Çalışmalar Beş İstasyonda Eş Zamanlı Sürüyor

Teknik ekip tarafından yapılan bilgilendirmede, proje kapsamında yer alan 8 istasyondan 5'inde yapım çalışmalarının fiilen devam ettiği, hattın birçok noktasında ise eş zamanlı çalışmaların sürdüğü aktarıldı. Portal Bölgesi, Natoyolu, Akşemsettin, Cengizhan ve Fahri Korutürk istasyonlarında çalışmaların aralıksız devam ettiği ifade edildi.

Mansur Yavaş: "Seçimden önceye çekeriz inşallah."

Şantiye incelemelerinin ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, çalışmaların öngörülen takvimin önünde ilerlediğini söyledi. Yavaş, "Şantiyede yoğun bir çalışma yürütülüyor. Projenin planlanandan daha erken tamamlanması için tüm ekipler koordinasyon içinde çalışıyor. Seçimden önceye çekeriz inşallah." ifadelerini kullandı.

Başkan Şahin: "Emeği geçen herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum."

Mamak Belediye Başkanı Veli Gündüz Şahin, Mamak Metrosu'nun ilçenin ulaşım geleceği açısından önemli bir yatırım olduğunu belirterek projeye katkı sunan kişi ve kurumlara teşekkür etti.

Şahin, "Mamak Metrosu'na emeği geçen başta işçilerimize, çalışanlarımıza, mühendislerimize, Gülermak Firmasına ve yöneticilerine, Yüksel Proje'ye ve yöneticilerine ayrı ayrı teşekkür ediyorum." dedi.

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş'a da teşekkür eden Şahin, Mamak'ın uzun yıllardır beklediği raylı sistem yatırımının hayata geçirilmesi sürecinde verilen destekten memnuniyet duyduklarını ifade etti.

Toplam 7,46 kilometre uzunluğunda ve 8 istasyondan oluşacak Dikimevi–Natoyolu Raylı Sistem Uzatma Hattı'nın tamamlanmasıyla Mamak'ın Ankara'nın raylı ulaşım ağına doğrudan bağlanması ve ilçenin ulaşım altyapısına önemli katkı sağlaması hedefleniyor.


Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenmiyorum Beğenmiyorum 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Öfkeli Öfkeli 0
Üzgün Üzgün 0
Vay Vay 0